Om oss

Adress

Hypersports Paintball & Event AB
Mårbackagatan 31
123 43 Farsta
Sverige
Org.nr: 556574-9339

Telefon

08 - 11 77 77
Vårt Swishnummer: 1236034227

Historia

Hypersports grundades 1999 och har sedan dess vart aktiv inom den Svenska Paintballscenen. Det hela började i den paintballbutik vi hade i Enskede, Stockholm. Denna uppfyllde sitt syfte, men efter många år i en för liten lokal togs i Januari 2012 beslutet att flytta verksamheten till Farsta, Stockholm - där vi till denna dag har vårt kontor. Butiken i Farsta stängdes ner under 2021 för att fokusera på vår webbhandel.

Webshoppen är sedan dess utan tvekan Sveriges största och mest välsorterade inom paintball.

Sedan tidigt 2000-tal har Hypersports funnits som en väl fungerande e-handel med många nöjda kunder över hela landet. Vårt sortiment består av alla de populäraste märkena som finns inom paintball, och även några egentillverkade produkter under som säljs under vårt egna varumärke.

Hypersports sysslar dock inte bara med försäljning av paintball-artiklar. Vi har utöver vår e-handel, Stockholms största utomhus, och inomhus anläggningar för paintball samt driver vi Games2U, en uthyrningstjänst för mängder av olika sorters aktiviteter. Med dessa verksamheter inom företaget kan vi erbjuda en komplett lösning för alla de som bor eller vistas i Stockholm när det kommer till deras paintball och eventbehov. Vår inomhusbana ligger i samma byggnad som vårt kontor, medan vår utomhusbana ligger i Jordbro, Haninge utanför Stockholm.

Ide & Vision
Vår grundidé och vision är enkel. Vi vill främja paintball, och erbjuda en komplett upplevelse inom paintballvärlden. Därför har vi satsat stenhårt på att göra ett avtryck inom den svenska paintballmarknaden. Vi jobbar för att varumärket Hypersports skall förknippas med låga priser, bra kvalité och utmärkt service.

Vi på Hypersports strävar även för att ha den bästa kvalitén på produkter. Därför säljer vi bara den utrustningen vi vet fungerar och som håller bra kvalité. Som kund så vet vi att det inte är roligt att köpa produkter som går sönder. Det är inte bara kvalité på produkter vi är ute efter, vi försöker också vara bäst när det gäller köpupplevelsen och kundsupport.